Brinner upp!



Buddah vaknade inatt med feber. Till en början var han ganska "sval" men under förmiddagen steg den. Senast vi tog tempen hade han 39,5. Men efter lite alvedon sjönk den till 39,2.
Mycket sömn har det inte heller blivit. Ca 1,5 timmar på hela dagen och det är i pappas famn. Märks att han bara vill vara oss nära hela tiden. Lilla hjärtat mitt ♥
Verkar som tur i oturen att det är tänderna som gör honom så här. Lite snorig, dreglar och feber - klassiska tecken. Hoppas att han är piggare imorgon. Vill ha tillbaka glada och busiga Mille. Blir även lite avgörande om det är så att han skulle vara sjuk. Han har ätit och druckit som vanligt fast i lugnare tempo. Det är bra för om han skulle vara sjuk har han energi i kroppen att motarbeta den.

Ikväll är vi lata och kör hemkörning på pizzan. Vem vill ge sig ut i snöstorm!? Nej det blir att hålla sig inne, att vara ute när jag åkte till och från jobbet räckte. Blev även tvungen att ge mig ut under eftermiddagen och köpa mer alvedon. Men jag hade det mysigaste sällskapet med mig, Melle =D

Hoppas ni får en mysig start på helgen!


Kommentarer
Tulin säger:





awww, poor baby, not a happy camper right now, huh?



hur mår han idag?

man kan få feber av tänderna men inte så mycket som 39,5

måste vara influensa :(



2011-02-12 | 08:18:10
Lisa säger:

Han sover ännu men känns inte lika varm.

Hoppas verkligen inte att det är någon influensa, vill ha friska barn =)

Jobbar du på onsdag? Ska på utbildning hos er då =)



KRAM gumman.

2011-02-12 | 08:29:18
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback