Ett morgontips

God morgon på er! Hoppas ni vaknat upp till en skön morgon!? Den ser inte så rolig ut om kollar ut genom fönstret men vi går mot rätt håll. Våren är snart här =)
Barnen vaknade riktigt tidigt här hemma idag. Vid 5.30 låg två små i vår säng och tittade på barnprogrammen. Men det var bara mysigt. Har fått två dagar innan det med "sovmorgon" ;-)

Tittar in lite snabbt och ger er ett tips innan jag ska fortsätta med morgonbestyr. Barnen har gillat alla djuren som hänger i gummiband hos Anders. Så vi tog några av alla nallar som finns här hemma och fäste i trappan. Under dagarna hänger dom där så barnen kan sitta och rycka i banden. Då far nallarna upp och dom skrattar. Melle räknar ett, två & tre sen släpper han =) Sen på kvällen lägger vi upp nallarna på ett trappsteg och man ser det inte längre.
Det kanske inte passar in helt i min inredningsstil men så länge barnen är små får den mixas med leksaker. Om några år är barnen stora och DÅ kan jag ha det precis så som jag vill =D


Ser lite brutalt ut med denna hängande nallar.

Nej nu ska jag fixa lite här hemma. Buddah har redan somnat och Melle ser på film. I eftermiddag väntar storhandling och byte av en träpersien. Vill ha alla to dos klara innan dess.

Önskar er en fin fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback