Kvällslek!


Barnen leker för fullt, verkar inte trötta överhuvudtaget. Normalt brukar dom sitta i soffan med trötta ögon och bara vänta på att få lägga sig i sängen. Men det är bara mysigt att se hur skoj dom har med varandra.
Jag hamnade framför datorn, några viktiga mail att kolla. Men jag fick en snabbvisit av Melle, han ville vara med på kort. Jag frågade om han skulle vara med på kort, till svar fick jag ko ko. Vet inte vad han riktigt menade med det?! Han lärde sig det i veckan av sin dagisfröken Lena. Dom stod i ett ekande rum och ropade så =D Tycker inte vi har det så ekande i vardagsrummet ;-)

Ska nog ta och byta blöjor och låta grabbarna hoppa i sina pyjamaser. Vi är själva ikväll, älsklingen spelar poker och har så gjort hela eftermiddagen. Vi har spenderat dagen hos mormor och en sväng på stan. Mycket mysigt får jag säga!

När barnen har somnat kommer jag nog landa med datorn i knät. Så vi ses då igen =)
KRAM och god kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback