Nytt hopp

Igår tändes det ett nytt litet hopp. Fick ett mail för ca två veckor sedan som gjorde mig ganska förbannad. Jag la ner allt och kände att det inte var någon ide att ödsla tid och energi mer.
Men igår tänkte jag ge det en sista chans. Och vad jag glad jag blir för det. Nu ser det ut att ordna upp sig =D

Dagen kommer bjuda på en tur till stan. Måste handla ett födelsedagspresent. Efter det får vi se vad som sker!? Har två presenter att lämna, kanske blir att vi gör så ;-)

Nu ska jag ta en trött Mille. Han sov 30 min förut, för lite för hans del. Vanligtvis är det minst 1,5 timmar till han sover men inte dag.
Ska även ta iut med lite tvätt som ska läggas in. En ny maskin ska snart hängas upp. Idag är det tvätt som står på förmiddagsschemat.


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova säger:

Hihi ja, hon är bra på att lägga på sina fina foto-miner, lillskruttan :D

2011-02-01 | 10:39:17
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback