Pimpad vagn

Blev lite nya saker till vagnen idag. Kunde inte låta bli ;-) Men smidiga lösningar till framförallt syskonvagnen är alltid bra. Och eftersom vintern nu kommit tillbaka fick det bli en vinteraccesoar.
Teutonia har haft en "muff" att fästa på handtaget. Skönt att som förälder kunna värma händer på vinterpromenader. Tyvärr har den varit lite saftig i priset och därför har det inte blivit av att jag köpt den.
Men idag hittade jag ett för en mycket billigare peng. Så självklart slog jag till =D Nu behöver jag inte ta av vantarna hela tiden när jag ska hjälpa barnen. Ett I-lands problem kanske...


Varmt fleecefoder kommer hålla min tassar varma. Den passar båda våra vagnar, bara att knäppa av och knäppa på =)

Längtar nästan lite att få inviga den ;-)

Även till sommaren har vi nu fixat smart förvaring, slippa släpa på en skötväska. Bara att ha med några blöjor och våtservetter.
Grabbarnas flaskor får nu förvaras ii flaskhållarna. Och den lilla fickan med dragkedjor är perfekt att ha som värdeförvaring.



Även den passar båda vagnarna och var nästan lite för billig. Om det nu är möjligt??!!

Nej nu ska jag stänga datorn för den här kvällen och krypa upp i soffan. Imorgon är det jobb igen och jag funderar på att ta skidorna till jobbet. Förbannade snö som ska fortsätt att falla hela natten och morgondagen.

Ha en underbar kväll!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback