Till vårens dop

Bild lånad från KappAhl.

Snart släpps KappAhls vintage stories. I år är det romantiskt sekelskifte som man sattsat på. Och utav alla tidigare kollektioner är det här min favorit! Så mycket sött, framförallt till små töser =)
Men det jag vill slå ett extra slag för är denna fina dopklänning som kommer att finnas till priset 499 kr. Om jag skulle döpa ett barn är det denna jag skulle göra det i!

Vi hade en släktklänning som vi döpte både Melle och Mille i. Det var grabbarnas kusiners mormor som gjort den. Jag tycker just att det är lite extra kul. Att flera barn använder samma klänning =)
Och nu har man ett bra tillfälle att själv starta en sådan tradition. Ska man köpa en dopklänning någon annanstans får man nog lägga på minst 1000 kr till. Modellen är även tidslös och kommer passa lika fint nu som om 30 år =)







Kommentarer
Lilla H säger:

Den är suuuuuperfin! Har spanat in en blus till min dotter från den kollektionen!

2011-02-20 | 19:45:50
Bloggadress: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback