BFF


Mina vänner betyder väldigt mycket för mig. Och jag vårdar dom ömt!

God morgon!

Lördag igen, denna speciella dag då man äter frukost ihop. Det är en speciell känsla i luften och alla är glada. Tack för att det äntligen är lördag =)
Natten har bjudit på massor av sömn men inatt vaknade barnen men gick snabbt att söva om. Mille räcker det med att ge lite vatten och sen nappen. Melle var lite ledsen inatt men efter ca 10 min sov han gott igen.

Den här dagen bjuder på en härlig date med Sofie och Emmelie. Vi ska träffas och ta en fika på stan, äntligen får vi ihop våra scheman. Är inte lätt nära vi alla jobbar olika tider och har barn.
Kvällen ska spenderas hos svärfar och Mahnaz. Lite födelsedagsfirande, Mahnaz har fyllt men dom passade på att resa bort då ;-) Ska bli roligt och höra hur dom har haft det.

Nej nu är det tid att fixa till sig lite. Blir jag och Buddah som åker till stan. Melle ska få lite kvalitetstid med pappa. Är viktigt för honom att få vara själv med favvopappa =)

Happy lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback