Blött var det här!


Två blötdjur tidigare ikväll =)

Ikväll fick grabbarna bada ihop för första gången. Gissa om det blev en hit =) Får nog bli så att dom badar ihop i fortsättningen. Att det sen är smidigare med är bara en bonus!
Det blev en hel del plaskande men Melle passade även på att duscha huvudet på Mille några gånger. Han blev lite chockad men sekunden senare var han igång och plaskade igen. Härligt att se hur roligt dom har ihop. Det är livet mina vänner!



______________________________________

Barnen har nu somnat, var lite extra mycket mys innan dom la sig. Annars brukar det bli skrik & panik på en gång men inte idag. Mille ville sitta i mitt knä och bara mysa och Melle satt brevid.
Han är så stor och duktig, förstår det man säger till honom. Varje dag visar han hur duktig han är på att visa var olika kroppsdelar sitter. Senast ut är handen och huvudet =) Men det är knappt en månad kvar innan han blir 2 år. OJ OJ OJ, vart tog dom två åren vägen??!!

Ska nu ta mig lite glass för min ömma hals. Titta lite på hockeyn och sen en tidig kväll i sängen. Jobb imorgon och efter det blir det stan. Några ärenden men även lite familjemys ;-)

Imorgon är det helg och fredagsmys, äntligen =D
God kväll bloggisar!



Kommentarer
Faster M säger:

Aw, snuttarna gjorde min kväll !!

2011-01-13 | 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback