Company tonight

Ikväll har vi besök, farbror Mikie är här. Äntligen får grabbarna busa med sin favorit farbror. Eller han är rättare sagt gudfar men här hemma går hans som farbror.
Grabbarna skulle precis sätta sig och äta när Mikie knackade på rutan. Melle blev så glad och gick fram och knackade tillbaka. Sen röjade han tills han somnade strax efter 19. Att lite främmande kan göra så mycket!
______________________________________________

Har tagit en dusch och tvättat bort dagens resa. 5 timmar tur/retur i bil gör att man känner sig lite dassig. Så efter barnen somnat tog jag en lång dusch och nu känner jag mig som en ny människa.
Har satt mig tillrätta i soffan och tittar på Masterchef. När det är slut blir det att bädda in nya lakan och sen är det en stor chans att jag somnar. En väldigt tidig morgon och att köra bil hela dagen tar på mina krafter.

Se nu till att mys rejält i din älskades famn!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback