Den bästa av dagar

Imorse när jag vaknade hade jag på känn att den här dagen skulle bli lite extra speciell. Och det på ett bra sätt.
kanske berodde det på att Buddah sov till efter 7.00?! Eller var det för att den bara kändes magisk, jag vet inte!?

Började med bra besked hos doktorn och efter det en fika på stan med mina föräldrar. Melle tyckte det var en bra sätt att starta den här veckan på. Kan inte mer än hålla med honom.
När det sedan var dags för simmet, fanns förra veckan i bakhuvudet. Tänk om han blir lika ledsen igen. Men det var inget att oroa sig för, han var sitt gamla jag idag igen. Han fick massor av beröm, mest av sina föräldrar ;-)
Har nog även fixat in Mille på sim. Han kommer få börja simma på söndagar om några veckor - total lycka! Att se hur han varje vecka sitter och tittar på storebror, det värker i hela mig för jag vet hur mycket även han vill bada.

Under tiden som Melle och Christian badade gick jag och Mille till affären. Skulle bara handla några småsaker men i en korg låg till min stora lycka 3 förpackningar med hans välling. Den bra mjölkfria vällingen från Semper. Den som man knappt kan få tag på.
Det blev att fira denna dag med att köpa lite godis och sushi =D


Ser ni den fina lappen som sitter på förpackningen??!! 30 %, TACK!

Här ska nu mysas ner i soffan med godiset. Repris av ett program från helgen ska ses. Barnen sover gott sen länge tillbaka. Skönt med egentid, det behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback