Godmorgon!


Trött men thank God for coffe!

Det är verkligen morgonpigga barn vi fått. Men det är nog bara att välja, kvällspigga eller morgonpigga. Och ska jag vara ärlig är nog morgonpigga bättre. Vi behöver bara få Buddah att sova bra på nätterna så ska det nog kännas bättre att stiga upp 5.40 ;-)
Var härligt att kliva upp och se att grannen redan var vaken. Är lätt att man känner sig ganska själv när vi kliver upp i ottan. Alla andra verkar ligga och sova men inte idag!

Planerna för idag är en tripp hem till mina föräldrar på lite lunch. Älsklingen har J nästan hela dagen, så vi spenderar några timmar borta. Jag vet att Melle är riktigt sugen på att träffa mormor & morfar. Han gjorde det i måndags men då var han fortfarande lite sjuk. Nu är han frisk och pigg och redo att röja till tusen =D

Godmorgon mina läsare, nu laddar vi för en FAB söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback