Inte utan min pappa


En katig Melle på pappas arm förra veckan.

Badet idag blev ingen höjdare. Melle hade starkt räknat med att det var pappa han skulle bada med. Kanske ska nämna att han är inne i en intensiv pappaperiod just nu! På gott och ont...
Blev inte mycket bus och skoj i poolen idag. Melle grät genom hela simmet, plus duschandet innan och efter. Det var inget som funkade. Inte att åka rutschkana, hoppa från kanten, inte simma, inget var roligt. Bara tårar, tror vattennivån höjdes med någon cm. Men alla har dåliga dagar, så även mina barn. Det måste dom få ha!
Nästa vecka blir det att ta nya tag och jag är ganska säker på att vi har samma gamla vilda Melle tillbaka då =D

Våra små änglar sover sen ca 2 timmar tillbaka. Blev bad för Mille efter maten men fick sällskap av storebror ;-) Han var lite mer sugen på att bada hemma. Kul att se hur skoj dom har. Är mycket hyss när dom badar, framförallt på lillebror. Men han lider inte, tvärtom han gillar det. Glada miner och höga skratt brukar det komma.

Ska nu ta kväll, stänga datorn och ägna all tid åt min fina man. Han är verkligen den bästa av bästa. Tur att jag lyckades finna honom för sååå många år sedan ;-)

Önskar er en mysig avslutning på måndagskvällen.
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback