Långt, långt bort!

Godmorgon!
Natten som varit är en av dom värsta jag varit med om. Buddahs öron måste ha värkt massor för han kom aldrig till ro. Nästan hela natten har vi fått vagga honom i famnen. Men det har nästan inte hjälpt, tror han somnat av utmattning till slut. Men det är bara några timmar i stöten som han sover.
Den här natten kommer jag att stänga in i en burk och kasta bort. Tur är väl att man inte kommer att minnas dessa nätter om något år ;-)
Håller tummarna för att Buddah sover länge nu på förmiddagen. Sen en timme tillbaka sussar han gott och även Melle ville lägga sig i sängen. Dom är inte helt friska än och det märks genom att Melle framförallt vill sova på förmiddagen också.
Ska ta tillfället i akt och lägga mig och vila. Alla tillfällen som ges idag kommer att gå åt till att sluta ögonen. Om det så bara gäller 10 min.

Jag hoppas er start på veckan har varit bättre!?
P&K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback