TORSDAG!

Torsdagskväll och vi har haft två mycket trötta barn här hemma. Varken eftermiddagsfika, bad eller lek har hjälpt. Korta stunder men sen har tröttheten gjort sig påmind =) Så nu ligger båda barnen i sina sängar, mätta och belåtna.
Det är nu som kvällen ska börja för mig och älsklingen. Lite godis och mys framför tvn, idag ska jag inte somna tidigt ;-) Men det kan bli en tidig kväll i sängen. Älskar att krypa ner och bara njuta av att det är lugnt och tyst hemma. Bara små snarkningar från små hjärtansgull.

Den här dagen har försvunnit i ett rasande tempo. Började med lunch och lek hos Fam Lööke. Var ett bra tag sen vi sågs sist. Passade på att komma över en sväng när jag lämnat Christian hos J. Lite lagom för barnen med efter deras sjukdomar. Och dom verkade tycka att det var hur skoj somhelst att träffa Agnes och Alfons igen. Det tyckte självklart jag med men det var lika mysigt att träffa Johan och Sofie =)
Vi tackar för det härliga sällskapet, lunchen och fikat. Var precis vad vi behövde efter den senaste tiden!

När vi hämtat älsklingen blev det att köpa en till badbalja, en med tömninghål i. Trött på att stå och hälla ut vattnet varje gång någon av barnen badat. Och sen kan dom bada samtidigt med =D
Premiären för det skedde ikväll och lite skoj tyckte dom nog att det var. Vi vuxna tyckte nog inte att det lika skoj. Hela badrummet var blött när dom badat klart. Men så länge dom har skoj är jag glad.

Nu åker godiset fram. Ska andas ut och bara mysa ner mig i soffan. Imorgon väntar en kortdag på jobbet och efter det lite shopping. Och självklart firande av att det är helg igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback