När dåligt blir bra!


Även om min morgon och förmiddag inte var av bästa slag, så kommer den sluta bättre. Det är tack vare mina underbara grabbar som jag har här hemma!

Förbannade halsen är bara angripen av virus. Undra vad det är för virus som aldrig ger med sig?? Det är snart fyra veckor sedan det attackerade mig, det måste tycka jag är bra härlig =) Får ge det några veckor till, annars är det bara att komma tillbaka.

Just nu så sitter jag och tittar på Buddah som tungkysser sig själv i spegeln på lekfilten. Han är bra härlig även om han är lite extra gnällig. Han har varit det i några dagar men får nog inse att han är extra mammig och pappig. Men ibland är det lite extra kämpigt. Framförallt när man måste hjälpa storebror, jag tycker inte om att känna att Melle får sättas åt sidan pga lillebror. Men vi försöker att vara noga med att ge Melle sin kvalitetstid med oss. Och nu är ju måndagar heliga igen, nu när badet dragit igång =D

Dags att ge mina små vildar ett bad. Det får bli innan maten idag, lite wild and crazy så här på en torsdag ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback