Pirrigt & spännande

Sitter och väntar på att höra något från min mamma. Hon har spenderat hela dagen och kvällen i Norrköping. Vad hon gjort där låter jag vara en liten hemlis. Men jag är så nyfiken på att höra hur det gått, hur allt var!? Och sen vill jag självklart se kort men det får nog vänta tills på torsdag.

Här sover nu våra två små, Mille somnade efter att ha fått mysa i pappas famn. Han var inte sugen på att somna efter vällingen. Brukar inte vara några problem men idag blev han arg som ett bi när vällingen var slut. Håller tummarna för att vi får en bra natt. Inga mer biattacker ;-)

Snart slår kl 19.30, det betyder Halv åtta hos mig. Igår somnade jag till i soffan efter halva programet, får inte hända idag =)
God kväll i stugorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback