Utrensning!

Har spenderat eftermiddagen med att rensa ut två av fyra garderober här hemma. Blev en hel del kast men även lite som ska säljas. Sen blev det självklart en påse med kläder till Sofie. Det är oftast dit som kläder går som jag inte längre vill ha =)
Jag har bättre översikt på vad jag inte behöver köpa och vad som kan få flytta in i garderoben. Baslinnen i olika färger är det köpförbud på just nu. Har sjukt många i olika färger. Byxor däremot behövs det en del av. Framförallt vanliga byxor, inte jeans. Även om jag inte använder det så ofta är det bra att ha ett par hemma.
Jag är i allfall stolt över mig själv som tog tag i det här. Gjorde det samtidigt som jag var själv med två trötta barn. Varav det ena är sjukligt tykänslig just nu. tror ni kan gissa vem!? ;-) Men ett tag var han riktigt nöjd. Då kröp han runt i klädhögen på golvet och åt på ett skärp =D
_____________________________________________________

Här hemma ska vi snart äta lite middag. Christian kom precis hem och kyckling ska bara bli klar, sen ska min tomma mage fyllas med mat.

På återseende bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback