1 av 2 pass kvar


God morgon! Här har ni en som är utvilad. Passade på att somna i soffan strax efter 20. Vi skulle sett på film men under tiden som älsklingen fixade filmen somnade jag. Här snackar vi ca 3 min ;-)

Ja det tog på krafterna att gå upp tidigt, vara ute i värmen som var väldigt tryckande igår. Nu ser det ut som om svalare väder är på väg in. För min del gör det inget.
Idag jobbar jag från 14.15 = massor av kvalitetstid med familjen =) Och imorgon är det en heldag som väntar men efter det har jag semester =D
Väderleken för i eftermiddag är regn, svårt att säga om det kommer något här. Imorgon ska det visst bli regn hela dagen. Även det gör mig inget. Men sen får det gärna spricka upp ;-)

Snart ska vi åka iväg och fixa några små ärenden och det bästa, vi ska handla lunch. Köpte dom godaste gubbarna utanför Ica i Tannefors när jag slutat jobbet i veckan. Söta goda små bär och nu när aptiten inte är på topp så är jordgubbar det bästa. Man får i sig lite mat men man blir inte mätt. Ni vet hur man känner sig efter man ätit när man inte är hungrig!!?? Sen äter Melle gubbar i stora lass och det är bara plus. Men kors i taket åt han bra igår kväll. Mycket skönt att se =)

Dags att ta en dusch och sedan åker vi iväg. Tror att poolen väntar när vi kommer hem. Bara regnet håller sig borta...

Ha en skön start på helgen och kanske semestern..??!! =)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback