Guess who`s back!!??


Så har dagen vi väntat på äntligen kommit. Den 12 juli är min födelsedag. En födelsedag som kunde blivit den värsta i mitt liv. Nu blev den inte det, snarare den bästa.
Beskedet på proverna från förra veckan kom idag. Man såg inget allvarligt men imorgon väntar en ny undersökning och efter det kanske vi får lite mer svar. Lite riktlinjer på hur vår vardag kommer se ut. Och just nu är riktlinjer något skönt =)

Jag kan inte sticka under stolen med att den senaste veckan varit bland dom värsta i mitt liv. Tårar och oro har avslöst vartannat. Men vi här hemma är välsignade med underbara familjer och vänner. Dom har lyssnat, peppat och ställt upp. För hur mycket man än inte vill se det värsta så är det tyvärr det man gör.
Att bara ha fått komma bort och prata om annat har varit en räddning. Speciellt för Christian. För om jag har haft det jobbigt vill jag inte veta hur han har kännt sig!?

Efter det här tiden får jag nog säga att vi gått igenom vår första kris. Man tror någonstans att man är skyddad från det. Alla andra går igenom det, inte vi. Men vi kan aldrig vara säkra på något. Allt vi vet är det som är HÄR & NU! From ska jag verkligen ta vara på varje liten minut, njuta och spara alla minnen. Aldrig vill jag vara där jag varit igen!


"När någon är svag, står det någon starkare brevid"

Kloka ord som min Sofie skrev till mig förra veckan.
Det är sant, är man svag så finns det alltid någon där som stöttar upp. Hjälper till, tröstar och får en på fötter. Så många som hjälpt oss med det, tack till er alla!


Ska ta mig en tur ut på altanen nu. Dagen har bjudit på födelsedagsfika hos mina föräldrar och barnen somnade gott på promenaden hem. Och gissa vad, dom sover än =)
Nu ska förhoppningsvis bloggen uppdateras lite bättre. Orken och framförallt lusten har hittat tillbaka nu!

KRAMAR!


Kommentarer
Louice säger:

Det var skönt att höra! Stort grattis på födelsedagen, hoppas att ni kan njuta ordentligt av dagen. Kramar från familjen Lind i Katrineholm.

2011-07-12 | 15:54:03
Lisa säger:

Tack både Elin och Lollo.

Kan känna att jag inte har mycket att klaga över med tanke på vad ni går igenom just nu. Men vi måste minnas att det sista som överger oss är hoppet!



KRAMAR till er!

2011-07-12 | 21:09:52
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback