Gul som solen

Efter lunchen somnade barnen gott och jag tog bilen till stan. Där mötte jag upp mamma för lite shopping. Har inte haft sug efter att handla den senaste tiden men PoPs rea lockade lite. Speciellt nu när det är 50 %.
Kom hem med ett galonställ till Melle, en t-shirt även den till Melle och lite strumpor till båda grabbarna =) Ja Mille får ofta ärva av sin bror. Känns bättre att köpa till Melle för att sedan låta Mille ärva. Visst får även Buddah saker men sällan från PoP. Han växer snabbare än storebror ;-)


Gissa vems unge som kommer synas i höst på dagis ;-)

Melle är ingen posarkille. Snabbt skulle han vidare men först fick han ta av sig kläderna =)

Blev självklart några saker även till mig, det mesta på rean ;-) Bla en ny plånbok, jag som varit i behov av en ny. Nu hittade jag en som jag tittat på under våren. Men idag var den nedsatt 50 % =D
Blev även lite kläder, en shortsdress för en billig peng. En klänning och topp som nog får invigas på lördag. Men jag lovar att ni ska få bilder på det imorgon =) Istället får ni hålla tillgodo med att se plånboken. Som jag nu under kvällen fixat iordning.


Mjukt skönt skinn..

Snart börjar damernas match i fotbollen. Självklart att man måste se den. Känns som det kan gå riktigt bra, håller tummarna för det! Tror inte jag kommer vara ensam om det ;-)
Till fotbollen blir det lite jordbubbar med lättvispad grädde. Lite mys på kvällskvisten måste man ha =)

Ha det gott bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback