Mina älsklingar!


Klippdags för Melle ;-)

Innan vi for och hämtade pappa hos doktorn var jag och grabbarna ute och lekte. Det härjas verkligen och det gäller att hålla koll på dom. Mille är värst men nu har även Melle börjat att säga Stopp brorsan! =)
Vi valde att ha det lite extra mysigt, så varsin glass åt vi på lilla trappan. Det slukades med god apptit ;-)

På jobbet idag fick jag min bonus för allt slit med kylen. Kändes bra att gå ut genom dörrarna på kvällen =) Så from idag har vi en helt fungerande kyl...ÄNTLIGEN!! Var inte en dag för sent. Och är vi glada, ska vi inte prata om vad kunderna är.

Imorgon är det dagpass som väntar. Så jag ska snart krypa ner i sängen och varva ner innan jag somnar. Blir nog att se nyheterna och höra det senaste om Norge. Fruktansvärt det som hänt och än idag lite svårt att förstå.

Ha nu en skön avslutning på kvällen!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback