Vilken start!

Har nog inte haft den bästa starten på semestern.
Den började med akuten för min andra hälft. Håller tummarna för att det inte är några allvarliga saker men mer svar kommer förhoppningsvis snart??!!
Jag och barnen spenderade några timmar hos mina föräldrar. Melle har saknat mormor massor, så han om någon var överlycklig att få komma dit =) Åkte hem med två trötta grabbar som sov sött i nästan två timmar innan vi hämtade upp mannen.

Nu ska här lagas lite mat. Idag kör vi på en god lax & spenatpaj. Packat med viktiga ämnen ;-) Nej inte därför vi äter det, mest för att det är så gott. Trodde jag hade lite fetaost hemma. Men icke, den var slut. Kommer smaka gott men godaste hade det blivit med lite ost =)
Kvällen kommer bli lugn, behövs här hemma. Vi ska ladda batterierna för en skön semestervecka. Härligt att äntligen vara ledig en hel vecka från jobbet. I ärlighetens namn kommer jag dock sakna mina arbetskamrater men dom får jag snart se igen =)

Ska fixa med fyllningen till pajen nu. Magen börjar kurra lite med...
Ha en fin start på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback