Ännu en helg är över

God kväll!

Hemma igen efter en mysig kväll hos barnens farfar och fru. Även hennes dotter var där, glädjen själv =)
Bjöds på god mat och glada miner. Barnen busade men Mille var riktigt trött på slutet. Och pappasjuk självklart ;-) Den här helgen har nog varit jobbig för honom. Både lördag och söndag har han fått stå ut med mig mestadels av dagen =D

Om en stund ska vi ta och gå in i sängen. Även vi behöver ta igen förlorad tid. Har inte riktigt hunnit med att prata med varandra. Igår kväll var Mikie kvar på mat och film. Då hanns det inte med.
Är en viktig del för mig. Att vid slutet av dagen dra ner lite på tempot och "prata av sig". Mycket man tänker, funderar och drömmer om på dagarna. Min man är då mitt bollplank! Hans åsikter och tankar väger lika mycket som mina egna. MINA beslut är VÅRA beslut!


Fredagens cooling på Maxi ;-)

Veckan som kommer bjuder på även den massor med skoj. En vecka att se fram emot ;-)
Jobbar stägning imorgon och sen är jag ledig tisdag. Skönt med en mjukstart på veckan. Speciellt efter all denna ledighet =D Börjar nog bli lite van vid det - inte bra.

Jag hoppas ni får en skön start på veckan. Kanske semester för vissa av er??
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback