Bilder på en söndag!

God morgon!

Solsken idag, tack för det. Tror det är vad vi behöver efter allt regn som föll igår =)

Blev en kväll i soffan, mys med min älskling. Vi var bara tvugna att se Sex and the city. Har inte sett den men ett flertal personer har varmt rekomenderat den. Får nog erkänna att den var riktigt bra. Så nu måste vi ju se den andra också ;-)
Eftersom vi fastande framför filmen så fick datorn bli stående. Bilderna från midsommar får ni idag istället =)

Vi tog inte så många men några blev det allt:


Dukat och redo för sillunch =)

Våra Line glas används flitigt.





Dom flesta bilderna togs på kvällen under tiden som vi grillade. Melle och Mahnaz spelade fotboll, medans lillebror undersökte poolen lite närmare =)

Vi hade en riktigt roliga dag och det var god mat på tallrikarna och gott att dricka i glasen.
Kvällen bjöd på regn men då var det mysigt att sitta inne med tända ljus och skratta. Blev även en del mer seriösa ämnen men det är bara roligt =)

Idag väntar en dag med utelek för grabbarna innan lunch. När vi hämtat pappa hos J ska vi på fika/playdate hos Fam Lööke. Äntligen ska lilla Agnes få sin present =) Och äntligen ska jag få träffa min Sofie, det var inte igår ;-)

Ha en mysig dag!
KRAMAR!


Kommentarer
Ánna Forsberg säger:

Lööke som i Johan Lööke med fam? Han är en bekant från förr! (då hette jag Johansson)

2011-06-27 | 11:46:24
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback