Blue & silver



Jag fortsätter på den klassiska franska manikyren. Kan inte låta bli, är ju så läckert till sommaren. Men för att inte göra den för tråkiga blev det lite "plättar" i silver och turkos/blå.
Tycker alltid det blir snyggare att lägga på bara några naglar. Så på min vänster hand blir det lång & lillfinger. Har ju mitt bling på ringfringret redan ;-) Andra handen blir det pek & ringfringer.
Som vanligt blir jag alltid hur nöjd somhelst. Som det känns nu kommer jag nog aldrig sluta att fixa mina naglar ;-)

Har även hunnit med att köpa kort och papper till bröllopspresenten. Kommer bli lite knep och knåp att slå in men vill gärna att det ska vara lite extra fint. Är inte någon födelsedagsfest vi ska på.
Veckohandlingen är även klar. Ikväll ska Mikie bjuda på hjortburgare. Ska bli väldigt intressant att äta men jag tror det kommer bli riktigt gott. Om det inte regnar blir dom självklart grillade ;-)

Innan Mikie dyker upp blir det en kopp kaffe. Barnen har nu somnat och kommer sova en stund framöver. Passar på att njuta av lugnet under tiden ;-)

Ha det gott så länge.
Ciao ciao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback