Det är söndagsmorgon!


Vid frukosten igår. Gott med yoggi =)

Vilken skön morgon, lite sovmorgon. Det är aldrig fel, tyckte nog inte älsklingen i allafall ;-)

Dom hann nästan med att gräva alla hål till plintarna igår. Bara några kvar med det är på den "enkla" sidan. Där det inte ligger stora berg under jorden ;-)
Kommer att gå undan, är grannen, Mikie, min pappa och Christian som jobbar. Är själva grävandet som är jobbigt. Att bygga staket ska vara den "lätta" biten.

Mina planer för dagen är att köpa blommor till framsidan. Dom gamla börjar att bli riktigt trötta och för långa ;-) Får se om jag svänger förbi IKEA för ett litet ärende!?
Annars blir det en lugn dag här hemma. Om solen tittar fram och det inte är alltför kallt blir det bad för barnen. Var några dagar sen dom badade och jag vet att dom är lite sugna ;-)

Önskar en en skön start på söndagen!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback