Eftermiddagsfika

Klev idag innanför dörren och kände doften av nybryggt kaffe. En underbar doft om ni frågar mig ;-)
Slutade jobba 15.30 så jag kastade mig hem. Och lagom till 15.45 så bjöds det på fika. Bra bortskämd är jag!

Den här veckan på jobbet kommer ta musten ur mig. Midsommarvecka och julvecka är dom bäst säljande veckorna. Man märker redan idag av att midsommar närmar sig med stormsteg. Så efter en sådan här dag var det skönt att komma hem till en mycket glad familj =D
Dom kommande dagarna har jag kvällstider, bra och dåligt. Bra för jag hinner vara med på midsommarfirande på Melles dagis. Dåligt för jag känner att min familj är något jag träffar få timmar om dagen. Men jag är ledig midsommarafton och söndag. Sen är det en vecka kvar till semester!! Då har jag beställt högsommar ;-)

Idag blir det en sen middag. Vitlöksrödbetorna är i ugnen och köttet på grillen. Gud så magen värker efter mat. Ska bli fantastiskt gott, vet det redan nu =) Men självkart ska jag ge er ett omdömme efter maten.
Ha en fantastisk kväll så hörs vi senare ikväll!

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback