Hemma är bäst!

Landat i mitt hörn i soffan, skönt. Har nog som dom flesta tyckt det varit riktigt varmt idag. Tyvärr har jag fått spendera den inne på jobbet och inte ute vid poolen. Men men det får man ta!
Vissa dagar känns det lite extra segt att jobba. Idag var en sådan dag. Var inte bara det fina vädret som bidrog till känslan. Saknade av Melle var riktigt stor också. Saknar Mille med men Melle var så mysig innan jag åkte till jobbet. Tog verkligen emot att åka iväg. Så hela dagen har jag längtat hem till honom.
När jag kom hem satt grannarna och mina föräldrar på altanen. Melle badade för fullt och gav inte upp förän strax innan 19.30. Då fick det bli välling och en blöja på =)
Han ser verkligen lycklig ut när man tittar på honom. Han skrattar och far runt som ett litet yrväder. Upp ur poolen, ner i poolen. Han och lillebror som leker och busar som aldrig förr, härligt att se.


Min lille prins i måndags på Kolmården =)

Nu får det bli lite mat i magen. Varför blir man aldrig hungrig när det är så här varmt. Har knappt fått något i magen idag. Lite yoggi blev det till lunch på jobbet. Men äta bör man annars dör man ;-)

Trevlig kväll på er!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback