Hos farbror Johan


Hos Fam Lööke i söndags. Alla barnen imiterade farbor Johan =)

Barn är verkligen spontana och roliga, fick vi erfara i söndags. Mitt under pizzaätandet sträcker barnen upp händerna över huvudet och skriker. Percis som Johan gjort någon minut tidigare =D


Självklart var även Mille med på härjandet!

Under dagen idag har vi enats, kommit fram till hur vi vill göra och vi är överens. Självklart bär jag beslutet med stor sorg men det kommer att bli bra. Vi kände båda att hjärtat ville det här. Nu håller vi bara tummarna att det går vägen!!??

Jag hoppas att ni inte lider lika mycket av värmen som vi gör. Vår altan är varm, mitt på dagen idag var det 42 grader. Nu ska ni inte tro att det blåste, nej vinden låg på från fel håll. Så istället var det vindstilla på baksidan.
Jag är däremot ganska glad att jobba i en sval butik. Idag hade jag ett öppningspass, så kl 16 stämplade jag ut. Mötte upp älsklingarna och åkte och storhandlade.
Imorgon väntar några timmars inventering på morgonen. Men kl 10 går jag hem och efter det är det familjemys på schemat =D Vi får se vart vi styr vår kosa.

Ska snart krypa ner i sängen. Läsa min bok och sedan blir det att släcka lampan för klockan ringer tidigare än vanligt.

Han en skön sommarkväll =)
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback