Jordgubbar

Finns det något som hör sommaren till mer än jordgubbar??!! Nej inte för mig, söta härliga bär.
Tidigare i veckan fyndade jag med mig denna fina skål från Bruka design. Är inte den enda skålen i deras serie vi har här hemma. Bla finns, godis, snacks, chips & smör. Skulle vilja ha ännu fler ur deras serie.

Nu blev jag sugen på jordgubbar, skit också. Inga har vi hemma och åka iväg och köpa lockar inte. Får allt hålla mig tills imorgon ;-) Imorgon är inte vilken dag somhelst, det är den 6 juni. Det betyder 6 år! Tänka sig förlovad med min underbara MAN i 6 år. Helt sjukt! Men jag älskar honom bara mer och mer för varje år!

För min del är inte imorgon någon speciell dag på jobbet. Kl 6.30 ska jag infinna mig. Nationaldagen betyder inget speciellt för oss, ordinarie öppetider. Lite konstigt men Kristi flygare var även det en "vanlig" dag. Det fina med att jobba inom handels. Men samtidigt ser det lite roligare ut i lönekuveret ;-)

Ska ta och krypa nära min fina nu och bara mysa.
Ha en mysig kväll bloggisar!

KRAMAR!


Kommentarer
sofie säger:

grsttis till er och oss idag! =)

när ska vi ses???? jag slutar fem hela veckan (tis-fre) helgen ledig

puss och kram min bästa vän

2011-06-06 | 07:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback