Ready, steady, go

Hej på er. Sitter här med mätt mage och ska snart åka till jobbet. Kommer inte göra så mycket att jobba idag, hela eftermiddagen och kvällen visar regn. Och om vi har tur åska ;-)

Förmiddagen har vi spenderat på stan. Åkte ner lagom till butikerna öppnade och gick och fixade våra ärenden. Grabbarnas faster tar studenten imorgon och några småsaker var kvar att köpa. Nu är det fixat och presenten är inslagen. Check på studentfix =)
Hann även med att handla lite kläder till grabbarna, bla en supersnygg body till Mille. När jag såg den kunde jag inget annat än köpa den. Om vi säger så här så är han unge till en fikamamma ;-)
Melle fick en snygg skjorta som jag tänkte han kunde ha imorgon. Verkar (peppar peppar) som det ska bli uppehåll imorgon!? Då är det snyggt att vara lite fin, en kortärmad skjorta passar perfekt!

Önskar en en mysig dag. Kanske blir en innedag för många av er??!!
KRAMAR.


Kommentarer
C.R säger:

Saknar dig redan!!

Puss i ljumsken!

2011-06-09 | 16:04:01
Anonym säger:

Jag är grabbarna bus faster ju, inte kusin :D

2011-06-09 | 17:18:22
Lisa säger:

Sorry Millan. Skyller på värmen, helt tom i bollen i mellanåt =D

2011-06-09 | 21:18:53
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

får jag gissa på bulle? =)

hoppas verkligen vi ses på lördag.

jag lever på hoppet!!

2011-06-09 | 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback