Regnet öser ner

 

Kanske inte är en dag som man önskar att vakna upp till, regn. Det är inte direkt så det duggar lite heller, det öser verkligen ner! Fast jag väljer hellre att jobba en hel dag i sådant här väder än solsken. Men vem gör inte det ;-)

Känner mig riktigt laddad för att jobba idag. Räknar med full fart hela för & eftermiddagen. Till kvällen kommer det nog lugna ner sig. Behövligt, det är då vi får göra allt som vi inte hunnit med tidigare under dagen =)
Skönaste är nog att veta att jag slipper stänga. Idag slipper jag stressa för att vara klar i tid. Slipper jaga ut kunder som någonstans tror att mitt liv är innför dom fyra väggarna på jobbet. Är väl inte för mycket begärt att tycka att om en butik stänger 20, så kan man inte gå kvar i lugnan ro och handla då!!??

Melle kröp precis upp i soffan så jag passar på att mysa lite med honom innan jag åker iväg till jobbet.
Nu hoppas jag att ni får en skön start på helgen =)

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback