Slut på energi

Satan i gatan vad jag är seg idag. Märks att jag inte är van att hålla igång på det här sättet längre ;-)
Vi tog oss i allafall till IKEA, så nu har vi nya lakan och handdukar. Blev som vanligt lite annat smått och gott. Men några längre stunder var vi inte där, resten av stan var nämligen också där =)

Min kropp värker idag. Träningsvärk i både lår och ben. Är som jag tidigare skrev inte van att gå i höga skor längre. Men även dansandet och hoppandet spelar en liten roll.
Fick en liten nap efter lunch, behövligt. Om jag ska orka att ta mig till jobbet imorgon 6.30 så måste jag ta igen förlorad sömn. Kommer bli en tidig kväll för mig idag =)

Tänkte ta mig i kragen och förbereda lite av morgondagens middag. Skala och koka rödbetor. Tänkte göra dom i ugnen med en massa vitlök på. Fick det som tips av min arbetskollega att testa. Och det låter ju riktigt gott. Tänk er en god köttbit till det - yummie ;-)
Men först blir det att klä på grabbarna för kvällen. Dom börjar bli lite trötta. Helt förståligt efter gårdagen då dom verkligen höll igång med mormor & morfar =D

Ha en treligt kväll. Glöm inte att tända lite ljus och mys lite extra i detta ruggväder!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback