Sommarblond

Vilken skön känsla det var att sitta i frisörstolen med öppen därr och höra regnet falla ner utanför. Den tryckande värmen blev lite svalare och luften som kom in.

Är i allafall ljusare i håret. Valde att lägga i massor med slingor. Det sista jag vill är att se gulhårig ut. För mig är det förknippat med fjortisar. Får nog inse att jag är lite äldre än så ;-)
För att få ett mer naturligt och snyggt intryck tyckte Mickan att vi skulle göra hättaslingor. För min del fick hon göra precis hur hon ville, bara det blev bättre än innan =D
Klippte av en massa slitet och resultatet är jag SÅ nöjd med. Har lovat mig själv att hinna med en tid till innan hon går hem på mammaledighet i början på augusti. Tänk att det blir en till liten bebis här i området =)


Det syns hur varmt jag tycker det är, helt rödmosig ;-)

Nu blir det att lägga sig i sängen. Trött efter den här dagen. Är percis som barnen, blir slö av värmen.
Imorgon väntar ett dagspass och när jag slutar börjar Christian hos J. Ett klassiskt nollbyte på mitt jobb ;-)

Ha en mysig kväll!
KRAMAR.


Kommentarer
sofie säger:

hot mama! =) alltid lika fin min bästa vän!

puss

2011-06-09 | 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback