Yummie in my tummy


En gick ner sen var det stopp!

Okej det här var nog lätt den godaste hamburgaren jag har ätit! Seriöst, så måste ni använda er av viltfärs nästa gång ni ska göra egna.
Vi har turen som har Mikie, han jagar och får tag i både det ena och andra köttet. Nu var det hjortfärs och lite fläskfärs, nästa gång skippar vi fläsket. Saftigare burgare som lätt kan vara rosa. Med fläsk måste man ju vara lite mer noggran.
Men det bästa av allt är att det blev över, så imorgon är det jag som har den godaste matlådan på jobbet =D

Sitter och funderar på om jag ska smälla i mig några jordgubbar på det här med. Grabbarna har tackat nej och magen är ganska mätt. Men samtidigt är jag sugen på röda små bär ;-)

Imorgon väntar en dag med jobb. Nollbyte mellan mig och älsklingen efter jobbet. Det är mindre skoj men vi får ta att det är så just den här veckan. Fick ju hela dagen idag ihop =) Myst med lunch och lite shopping på stan. Det är aldrig fel ;-)

God kväll och tack för mig.
KRAM.


Kommentarer
my beauty secrets säger:

ja tack jag såg det ! :) har klickat hem dopm !

2011-06-15 | 13:28:00
Bloggadress: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback