Bussbus

Är en härlig vårdag ute. Skulle ärligt kunna spendera den ute hela dagen men barnen måste sova. Och Melle somnade innan vi kom hem, så ut och gå kan vi inte. Annars hade vi lätt gjort det en dag som denna =)

Är riktigt mysigt att bara göra saker med ett barn ibland. Som idag med Buddah, att bara ge honom lite extra uppmärksamhet. Han tycker det är lika skoj som jag och snart blir det att göra något liknande med Melle. Om han får bestämma blir det nog att åka buss hela dagen ;-)
Jag och Mille busade på massor både på vägen till stan men även hem. Hela bussen hörde hur roligt han tyckte det var att bla sitta och vinka. Räcker med att säga hej hej så börjar han att veva med hela armen. Fast idag vinkade han även bara med handen, har inte gjort förr. Men det var självklart inte det enda vi gjorde. Det skulle även drickas vatten ur korken från vattenflaskan =)



Vink vink med handen och hela armen.


Kom hem med några påsar från stan, som vanligt ;-) Blev lite till mig och lite till barnen. Bla ett par nya skor till mig och kläder till barnen. Skorna var nedsatta från 799 till 299, visar dom senare.
Här ska nu bytas bläblöja och sedan blir det att dricka en kopp kaffe. Eftermiddagen ska vi spendera hos mormor och mysa lite. Melle sa igår att han ville åka hem dit =) Hans ord är ju lite av min lag.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback