Dags för premiärdoppet


Busigaste ungen i hela Boda. Ni kan fråga honom vad som hänt med krukan som står i fönstret ;-)

Idag är det Milles tur att börja bada. Kl 11.30 börjar babysimmet för hans del med, ska bli kul att se hur det går =)
Tanken är att jag ska bada med honom men just idag så jobbar jag självklart. Då rycker pappa ut och får bada, kul för älsklingen att få bada 3 gånger på en vacka =D
Under tiden som Mille och Christian badar så är Melle med farfar och Mahnaz. Det är något han har sett fram emot hela veckan. Pratar han inte om mormor så är det farfar.
Är så fint att se vilka band barnen skapar till dom. Jag tycker det är viktigt att barnen får vara själva med mormor & morfar och farfar & Mahnaz. Det är något vackert som dom bygger upp mellan varandra och det lägger grunden för den härliga kontakten dom kommer ha genom hela livet! Aldrig att jag vill ta det ifrån dom.

Tanken är nu i allafall att barnen ska sova en stund innan dom tar bussen ner till stan. Tyvärr hinner jag inte lämna av dom eftersom jag måste åka om ca 45 min. Men än har inget av barnen somnat, så jag tror dom kommer sova som grisar efter lunch =)

Nej har inte tid att sitta här mer. Måste fixa det sista innan jag åker. Blir en god latte med bästa Linda på jobbet innan vi börjar. Bra arbetskamrater gör att man längtar lite extra till jobbet. Man får en extra boost och jobbar lite hårdare ;-)
Ikväll återkommer jag med en rapport om hur det gick för Mille i bassängen ;-)

Ha en FAB söndag, det blir en fin sådan. Synd att jag får spendera den inne....
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback