Det är dopparedagen!

Barnen leker för fullt här hemma. Deras rum har redan städats en gång och det är inte den sista för dagen heller ;-) Men det är skoj att se hur roligt dom har ihop när dom leker. Och det är tydligt hur mycket Mille tar efter sin storebror.
Jag och Mille ska snart hoppa in i bilen och åka till badet. Ska bli så roligt att få bada med honom. Förra veckan hade han varit helt till sig, så jag hoppas självklart att det blir lika lyckat idag =) Men det ska även bli skönt att simma runt i en varm pool. Nacken är lite stel idag, så värme och lite rörelser kommer nog att fixa det.
När vi kommer hem från badet drar älsklingen och Mikie upp på övervåning och jobbar på. Skönt att få lite hjälp, går snabbare då. Vill bara ha det färdigisolerat så vi kan börja bygga =D Det är ju då som det blir roligt.

Nej nu måste badväskan packas och sedan är det dags för bad!!
Jag hoppas ni får en mysig söndag.


Kommentarer
sofie säger:

jag hittar inte gumman.. du vet nog vad. skicka till min mejl. pusselipuss

2011-03-27 | 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback