For me and my boys

Här har vi nu två som vanligt sovande barn. Och som vanligt, inga problem att söva dom. Välling i sängen och sedan slocknar dom snabbt som små prinsar =)
Vi tittar på hockeyn men nu är det paus och då surfar jag runt lite.
Tänkte visa lite av det jag handlat dom senaste dagarna. Det mesta är ju till mina grabbar men idag följde ju skor och en snygg topp hem ;-)


Blev ett par sköna vardagsbyxor till Melle idag. Passade på när man fick 50 kr rabatt på KappAhl. Buddah fick en ny jacka och två bodies häromdagen.

Den här fina puserrosa toppen fick följa med hem. Passar fint till jeans eller leggings men även till en jeanskjol. Sofie köpte en likadan fast i aprikos. Vanligt att vi har likadana kläder på oss ;-)

Lite guld är aldrig fel ;-)
Nu vill jag ha vår så dessa kan invigas. Måste bli lite mer varmt ute innan dom får göra premiär.

Nu är det dags för andra perioden. Blir sängen när matchen är slut, jobb imorgon. Och då gäller det att vara utvilad, måste vara skärpt så inga beställningar blir fel =P Nej det kommer gå bra.

GoD kVäLl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback