FREDAGSMYYYYS!!

Hej på er!

Blivit dåligt med uppdateringar men kom hem från jobbet strax efter 20.30 igår. Blev lite nybakade scones och sen somnade jag som en stock i soffan. Långa arbetspass är jag verkligen inte van vid ;-) Men jag ska nog vänja mig...hoppas på det i allafall =D
Idag var det öppning som stod på schemat. Slutade strax efter 15.30 och då for jag och hämtade grabbarna som var med pappa hos Mikie. Hörde höga skratt ut i trapphuset när jag kom, så skoj hade dom haft det. Buddah somnade som en stock direkt i bilen och nu sover han i sin säng. Väcker honom en en liten stund så han kan somna ikväll ;-)

Blir lite tacomys här hemma ikväll, finbesök av Mikie. Melle har blivit ett fantast av just taco. Nu ropar han taco högt när vi säger att vi ska äta det. Och sen är det smidigt att göra, vill bara sjunka ner i soffan och mysa idag. Imorgon väntar en heldag på jobbet, öppning till stägning. Så mör är bara förnamnet vad jag kommer vara imorgon när jag kommer hem!

Just nu sitter jag och Melle i soffan. Jag med datorn i knät och Melle med snussefilten. Han tittar på i Drömmarnas trädgård, en ny favorit. Så bra att vi köpte den som DVD när vi handlade i tisdags =D Han verkar gå bra ner i varv till den!? Men det gör jag med, tror det är musiken som gör det ;-)

Ska snussa lite på min äslkade här brevid, saknat honom massor idag.
Ha en trevlig kväll. Kanske kikar in en sväng senare ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback