Grisen



Säg grisen till den här lille herren och han drar ihop näsa och mun. Samtidigt gör han ett väsande ljud, helt otroligt söt.
Som jag tidigare skrivit är Mille inne i en så rolig period. Han sover bättre på nätterna, är mycket gladare på dagarna och för förbaskat sugen på att lära sig gå. Men ett steg i taget, först jobbar vi upp balansen. Något litet steg mellan saker kan han ta. Inga problem med det men om han håller honom och sedan släpper taget kan han stå i 10 sek innan han sätter sig ner på rumpan =D Underbart att få vara med om denna period igen men det är den sista!!


Han är raka motsattsen till sin storebror. Här är det fullt ös hela tiden =)

Barnen somnade lite senare än vanligt idag, får se om det leder till att dom sover längre imorgon?! Inte för att det spelar någon större roll, klockan ringer 06 i vilket fall somhelst. Men ni måste väl hålla med om vad skönt det är att det är ljust ute nu när man klicer upp. Kvällarna känns inte lika långa heller, älska vårljuset!

Älsklinge spelar spel med grabbarna ikväll. Så jag ska ta mig en tiramisu, köpte på jobbet idag. Måste testa och se om den är god. Älskar det i vanliga fall men det är oftast hemmagjord man äter =)
Ska bläddra lite i Lkpg posten som kom idag med. Min fina vän Malin och hennes Ola vann ett bröllop där och man får följa deras resa till den stora dagen den 18 juni. Kan ni tänka er att vinna sitt bröllop, det är lyx!

Ha en mysig kväll. Imorgon är det helg och jag jobbar dag. Det betyder att jag får komma hem innan 16 till mina favoriter =D


Kommentarer
sofie säger:

så söt han är min gudson =)

jag med vill med gifta mig... ska det med. en vacker dag. längta.

hoppas vi kanske ses ihelgen. vi åker inte till landet. vädret ska ju inte bli det bästa.

pusspuss

2011-03-24 | 20:58:32
Lisa säger:

Jag och mamma Lööke pratade ju om i sommar ;-) Nej jag hoppas på nästa sommar. En fin sommarbrud och en lång drasut brevid =D

Någon av dagarna tycker jag att vi ses. Kan ju höras av imorgon och planera lite!

Saknar dig gumman.



Puss puss.

2011-03-24 | 21:08:08
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback