Helg!

Då börjar min helg officiellt nu. Tack gode gud för det! Den här dagen försvann i ett rasande tempo. På jobbet fick vi finbesök, så en stund fick vi alla upp flåset lite grann ;-) Men det gick bra!
Ska bli skönt med ledigt nu i två dagar. Måndagen är en kortdag då jag börjar vid 13. Så just nu känns det som en evighet tills jag ska jobba igen.
Ska passa på att vila upp mig massor. Stägningar sliter lite på en. Jag är van att kunna gå ner i varv och ta det lugnt runt 19 på kvällen. Funkar inte att göra när man jobbar. Så lite extra mys bokar jag in under lördagen och söndagen =)
Imorgon ska vi hämta bilen, ÄNTLIGEN!! Beundrar alla som klarar sig utan bil. Jag skulle bli knäpp av att inte ha det. Så i mina ögon är ni fantastiska! Ja jag låter som en snobb men det får ni ta ;-)

Nu blir det att krypa upp i älsklingens famn. ta igen förlorad tid och bara äta lite gott. En perfekt avslutning på den här arbetsveckan!
Jag hoppas verkligen i får en lika mysig avslutning. Nu tar vi helg och njuter av nära poch kära =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback