Lazy days

Lugn och skön har den här dagen varit. Precis så som söndagar ska vara!
Jag och grabbarna drog till mormor och morfar efter vi lämnat av pappa hos J. Var tänkt först att bara åka dit och ta en fika. Sen skulle jag och dom små tagit en promenad ner till stan. Men vi blev kvar på lunch, mycket gott och trevligt =)
Barnen åt lunch först, tanken var att vi skulle gått efter det. Efter ca 1 timme åt vi och då passade Melle på att äta lite av mormors mat. Han skulle även dricka ur mormors glas. Grabbarna var så glada att dom inte ville gå därifrån. Men en promenad var behövligt. Min plan var att dom skulle sova men det var bara Buddah som sov. Melle tittade på bussar och bilar och ville inte blunda.
Fick med mig två påsar hem, lite till Buddah och en ny väska till mig. Och den var nedsatt hundra kronor, tack för det =) Har nämligen gått och spanat på väskan tidigare men det har inte blivit så att jag köpt den. Men nu kände jag mig nästan lite tvungen ;-)
Efter stan åkte vi hem på lite fika och bus hos Sofie och barnen. Roligt att äntligen ses en stund, prata lite skit. Är verkliugen svårt att få till dater nu när alla jobbar olika tider. Men vi lyckas alltid få till en träff i veckan.
Tack för den lilla pratstunden, som alltid lika mysig =)



Blev inget lördagsgodis igår för Melle, så idag fick han sina Non stop. Men tro nu inte att han fick ha dom ifred. Var en liten busunge som smakade dessa för första gången. Han fick blodad tand om vi säger så ;-)

Barnen sover nu här hemma och älsklingen ska spela lite spel med grabbarna. Blir nog att surfa lite och titta lite på när dom spelar.
Imorgon är det dagis igen, skönt med vardag och rutiner. Det betyder också att man måste somna tidigt för att orka gå upp i tid. Men för min del lär det nog inte vara några problem ;-) Fast vem vet, jag fick sovmorgon idag så man kanske håller sig vaken riktigt länge!

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback