Promenad i blåsten

Jag och barnen struntade i att det blåste halv storm ute på eftermiddagen. Vi styrde bilen mot Sofie, en liten promenad väntade. Det blev en kämpig sådan, till en början i motvind. Inga roliga stormbyar som kom ibland. Var nästan så vi stod still. Men vi kämpade på och snart hade vi medvind. Då gick det minsann snabbare =)
Hann med en hel del prat, vi hade båda en del att ventilera. Det mesta var som alltid roliga saker och nya utmaningar. Sofie har två stora framför sig, den ena hoppas jag verkligen slår i lås och bom. Den andra är mer ett slut och början på något nytt. Det är alltid spännande!

Är i vilket fall glad att jag kom ut en sväng. Avskyr att spendera hela dagarna inne. Nu när våren börjar att komma vill jag vara ute, en massa bra energi får jag. Ävne barnen mår bra av all den friska luften. Och jag tror någonstans att dom sover bättre av det! Brukar i allafall stämma in bra på mina små.



Nu ska jag sätta Melle i ett bad. Blir inget dagis för honom imorgon heller. Han är verkligen inte bra i magen. Han verkar få ont precis när det kör igång i magen och efter han gjort i blöjan är han helt matt. Men efter en stund är han på benen precis som inget har hänt. Värker i hela mig att se honom må så, tar mer än gärna allt ont.
Mikie och älsklingen är och hämtar isolering till övervåningen. Nu börjar det verkligen att ta fart, ska bli så skoj att se en övervåning växa fram =D

Återkommer efter barnen somnat och grabbarna kommit hem med lite mat =) Idag blir det en kebabrulle, svinigt gott.

KRAM fina bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback