Puss hejdå & godnatt!


Vi gör det bästa av den här dagen!

Usch fy och blä att behöva säga hejdå till Melle inna kl 08 och veta att vi inte ses förän imorgon igen. Jag kommer gå in till honom ikväll när jag kommer hem och bara snussa lite på honom. Bara för att jag kommer längta ihjäl mig efter denna lilla varelse. Imorgon är det dock en sen start för mig, det gillar vi =)
Så innan han och pappa gick till dagis pussades vi hejdå och sedan godnatt. han förstod nog inte varför det blev så många pussar men glad var han =)

Ska snart ta bussen till jobbet. Tagit mig en kopp kaffe för att verkligen komma till liv. Barnen har drömt lite inatt, så sömnen har blivit lite störd. Men som tur är har dom somnat om direkt.
Hoppas hinna med och titta in något när jag kommer hem ikväll. Blir bussen hem och då kliver jag innanför dörren ca 21.00. Men imorgon är min pappa hemma igen efter jobbutbildning, så då blir jag hämtad i nya fina bilen =D Lite extra lyx!

Nej dags att packa ihop och klä på sig.
WORK, HERE I COME!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback