Usch, fy & blä

Tror jag börjar bli sjuk, satan! Kände det redan igår kväll, hur halsen började värka. Och inatt vaknade jag av att näsan var täppt. Tror jag och Mille åkt på samma sak., även han snorar och är lite gnällig. Ingen feber men han är inte på topp, är inte jag heller för den delen.
Klarade av att genomföra arbetspasset idag, med nöd och näppe. Grötig i huvudet och helt orkeslös gick jag hem 15.30. Tur att mina fin agrabbar kom och mötte mig =) Dom piggade upp mig, som alltid!

Ikväll får vi besök av farbror Mikie. Hade det varit någon annan så hade jag ställt in. Men han är en del av familjen, så att somna i soffan när han är här skäms jag inte för. Blir en dusch efter vi ätit och sen kommer jag nog knoppa in till andra perioden i hockeyn.
Tur att jag äe ledig imorgon så jag får en dag att kurera mig på. Känner att jag behöver det om jag ska orka med att jobba hela helgen. För sjuk det är inget jag räknar med att bli!

Dags att ta tag i färsen, blir goda medelhavsbiffar med pressad potatis. Istället för sås blir det hemmagjord tzatsiki.
Ska snyta mig och sedan bege mig ut till köket. Längtar tills ikväll då jag får lägga mig i soffan efter barnen somnat och jag tagit en varm dusch. Det är lyx =)

KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback