Dagens: bildregn

Nyduschad och med en kopp kaffe sitter jag nu i soffan. Har gått igenom alla kort från idag, vilka bilder! Nya objektivet åkte på och jag är glad att vi hade med det. Vilka fina bilder vi lyckades att ta =)
Idag har vi fått njuta av vackra djur och natur. Barnen har haft så skoj, mycket lek har det blivit i Bamses värld och Kulmården. Att bara titta på djuren kan bli lite trist. Att få springa av sig och leka är lika skoj det.
Trodde att delfinshowen skulle vara dagens höjdpunkt. Visst den var riktigt bra men linbanan var bätre. Vilken upplevelse!! Men delfinshowen var den bästa jag sett under alla år. Berodde helt på att dom nu gjort lite mer "show" av det hela. Och all Markoolio musik går ju inte att tycka illa om ;-) Så trallvänliga låtar.

Här får ni i allafall en liten glimt av vår mysiga familjedag!


Vi började med fika.


Lite djurbilder:




Busiga små getter.











Mille fick hälsa på sin pappa, Silverryggen ;-)



Sen sjävlklart lite bilder på familjen:





Mycket att titta på för den här stora herren.


Ett av dagens bästa kort! Vilka härliga skratt =)

Även detta är en favorit!

Är inte bara barnen som kommer somna gott ikväll. Även jag är trött efter att ha gått nästan konstant från 10-16.
Imorgon blir jag hämtade strax innan 6.30 av kollegor från vår och den andra butiken. Dagsinventring i Mjölby, den sista delen i utbildningen. Verkar som vi kommer sluta skapligt med, gillar jag skrapt! Hem och umgås med familjen =D

Tackar nu för mig. Ha en skön kväll!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback