Färgklick

God förmiddag! Solen skiner, fast det skulle bli regn. Får se det som en bonus =)
Har hunnit med att ta tag i det stora berget med nytvättad tvätt och vikt in den. Puh säger jag bara. Kul att 90 % av alla kläder är barnens med =) Dom har visst kläder men även känner jag att just DET inte finns när jag vill ha det. Så det blir att bara shoppa mer saker hela tiden. Beroende, ja =D
Om en liten stund ska jag gå och hämta Melle på dagis. Kul att hinna ses lite innan jobbet. Är utbildning från 12-15.30 i butiken. Efter det är det jobb till 20.15 som gäller. Kommer somna som en stock ikväll. Var precis det jag gjorde igår, mitt i hockeyn på soffan. Men nu är det bara idag och ett kortispass imorgon, sen får jag vara ledig. nio dagar på raken har tagit hårt på krafterna. Men det jobbigaste har varit att vara borta så mycket från min familj. Saknar ihjäl mig på jobbet men gulliga sms och mms håller humöret uppe när det är som kämpigast!

Igår hann vi med en sväng på stan i eftermiddagssolen. Massor av folk, förståligt. Ingen vill sitta inne när det är så härligt väder. Barnen skötte sig så bra. Melles trots visar sig många gånger på stan. Inte sitta i vagnen och bara gnälla hela tiden. Vi ska bara gå och titta på bussar, då är han nöjd ;-)
Så är det, bara att bita ihop. Men igår var han en så sor och duktig kille. Precis så som jag vet att Melle är. Vi pratade massor och ibland fick jag en puss =)
Kom hem med snygga shorts till mig själv. Härliga sommriga färger, kan mycket väl bli fler ;-) Men dom var så pass billiga. En skön topp slank också ner. Nu räknar jag med en riktigt varm sommar så det blir användt.
Även Melle fick två par shorts och två t-shirtar. Det går åt, han sliter så mycket på sina kläder. Fläckar och smuts som inte går bort.


Fina sommarfärger. Snyggt till brunbränd hud.

Var specialpris på en underbar duschcreme och världens bästa body lotion från Dove. Bra att ha nu till sommaren, då man vill bara dofta fräsch.

Nytt till Melle. Sköna billiga shorts från H&M. T-shirtarna var nedsatta till 50 kr, billigt och bra =)



Dags att börja röra sig mot dagis. Först ska jag bara slänga på lite mascara. Är nästan dags att åka till jobbet när vi kommer hem. Lyen är att Mille sover, så Melle och jag får lite egentid. En promenad från dagis räcker gott och väl för mig. Min lilla prins ♥

Ha en FAB dag bloggisar!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback