Grattis alla Mammor!


Mors dag idag, Grattis! Min mamma ska firas idag, med dunder och brak. Nej kanske inte så stort men med en fika =)
Själv har jag bjudits på frukost. Några presenter ville jag inte ha. Duger gott och väl med att få vara med min familj.

Till 10 ska vi åka ner till IKEA. Tänkte vi tar det innan svärfar dyker upp till 11 kaffet ;-) Vi måste handla några små saker, bla en ram till Milles diplom från simmet =)
Funderar sen på att dra igång lite bak efter lunch. Min plan är att barnen ska sova då. Men det vet man aldrig ;-)

Tandborstning av hela familjen står på schemat nu. Sen är det att bara att packa in sig i bilen och åka iväg!
Grattis alla mammor jag känner! Idag är det VÅR dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback