Hide away!

God kväll på er! Har legat lungt med bloggandet idag. Behövdes då min man inte mått hela hundra. Skulle jobbat men med man och barn som inte varit helt i form fick det bli att vara hemma. Men imorgon är det slut, dåe är det jobb som gäller. Och ska jag vara ärlig så längtar jag lite ;-)

Igår betade vi av en massa saker. Bla blev det en tripp till Vingåker. En ny snygg kostym till Christian inför sommarens bröllop! Han ville ha en ljusgrå, gärna med lite skimmer. Och tur som han har så hittade han självklart en. Satt som en smäck. Gissa om han kommer se ut som en Gud om exakt 1 månad =D
Till mig själv blev det en kjol och ett par skor. Melle fick lite PoP kläder och en solkeps. Han älskar att ha solhatt men den här hade som en liten skärm framtill. Mycket smidigt och snygg. Lovar att visa bilder på det imorgon!

För att återgå till ett av dom andra inköpen som gjordes. Ett skoskåp, vi har tröttnat på att Mille sliter ut alla skor på golvet. Skostället har varit ganska fullt med skor och dom sliter trollet ner på golvet. Inte en gång om dagen utan flera!
Vi tröttnade och köpte ett vitt fint från serien Hemnes. Plats för 12 par skor och en smidig liten låda för annat krimskrams överst. Jag är NÖJD =) Passade bra i hallen, blev lite mer plats nu. Den gamla byrån ligger nu på tippen. Där den hör hemma ;-)



Kvällen har bjudit på en spontanfika med grabbarnas faster och pojkvän. Dom kom hit och lämnade biljetter och en kopp kaffe finnas alltid att få här hemma :-)
Som vanligt var dom små på gränsen till kaotiska. Dom var trötta men fick en sockerchock av fikat för att sedan leka och slå sig. Ja en lugn kväll blev det inte. Den positiva biten var att dom somnade på två röda ;-)

Nu blir det en lugn avslutning på kvällen. Känner att jag behöver det efter den här dagen!
KRAM.


Kommentarer
Matilda; mamma till Elna säger:

Kul att du gillar den:)



Vi har fått den, men ska höra med R's mamma var den är köpt:)

2011-05-18 | 22:52:32
Bloggadress: http://matildamayandersson.blogg.se/
Matilda; mamma till Elna säger:

Då ska vi se, i en butik som heter Dimoda:) Finns lite var stanns i sverige=)

2011-05-19 | 10:49:47
Bloggadress: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback